Door SUPERP

SUPERP’ers vanuit thuis; Het online “vrijdagmiddag vragenuurtje”

Bij SUPERP zijn we de afgelopen periode vooral bezig geweest met onze 134 collega's, families, elkaars omgeving en onze partners (klanten). Het feit dat onze SUPERP families allemaal nagenoeg gezond zijn, met hier en daar een griepje, stemt ons zeer gelukkig. Onze gedachten en respect gaan uiteraard ook direct uit naar alle getroffen mensen, bedrijven die het nu al zwaar hebben en de vitale diensten die zo keihard werken in ons mooie land! Ondanks de mogelijkheid tot 'remote werken' is de huidige situatie ook voor ons wel erg extreem. Het is mooi om te zien dat iedere SUPERP'er met zijn of haar eigen thuissituatie, in een aantal dagen een goed ritme heeft gevonden en we zo samen met onze klanten het mooie werk kunnen voortzetten.

 

Nu we (fysiek) nog meer van elkaar gescheiden zijn dan normaal, gebruiken ook wij allerlei middelen om zowel professioneel als sociaal contact te houden. Interne communicatie in tijden van onzekerheid is belangrijk voor iedereen, daarom hielden we afgelopen vrijdag een 'vrijdagmiddag vragenuurtje' (uiteraard met VrijMiBo). Naast de serieuze onderwerpen leidt dit ook vaak tot gezellige en hilarische gesprekken. Naast de ernst van de huidige situatie, is het eens te meer belangrijk om te blijven lachen met elkaar.

 

superp calls

Top