De toegevoegde waarde van SAP Hybris
De SAP Hybris Summit die eerder dit jaar in München plaatsvond, stond in het teken van omnichannel-oplossingen en verbeterde customer experience. Dit zijn onderwerpen die steeds vaker deel uitmaken van de klantstrategie en veranderinitiatieven bij onze klanten. Het besef om processen direct via meerdere kanalen in te richten en daarmee de klantbeleving te optimaliseren is bij organisaties volop aanwezig. SUPERP is zich bewust van de toegevoegde waarde die de SAP Hybris Customer Engagement & Commerce-portfolio hen daarbij kan bieden.
Relevante klantbenadering
Met de introductie van release 6.0 heeft SAP Hybris naar onze mening meer mogelijkheden om een relevante, gepersonaliseerde klantbenadering mogelijk te maken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan SAP Hybris SmartEdit, hiermee kan men afhankelijk van doelgroep en context op intuïtieve wijze webcontent maken zodat de klantbeleving persoonlijker wordt, of de Promotion Engine, waarmee het nog eenvoudiger wordt om dynamische promoties te genereren en beheren. Vooral de oplossingen op het gebied van Customer Support bieden nu meer mogelijkheden voor sales- en serviceondersteuning voor alle, voor een organisatie, relevante kanalen.
Advies over nieuwe ontwikkelingen
Als full service SAP-dienstverlener zijn wij overtuigd van deze meerwaarde en vinden het belangrijk onze klanten te kunnen adviseren over de nieuwe ontwikkelingen binnen het SAP-productportfolio. Aan de hand van een aantal ‘use cases’ van onze klanten en uit de markt hebben wij een aantal relevante vraagstukken geïdentificeerd, die wij binnen SUPERP verder uitwerken.
Oplossingen waar wij ons vooral op focussen, zijn gericht op de integratie tussen SAP Hybris-componenten en SAP-backend systemen. Denk hierbij aan Hybris Commerce gekoppeld aan een SAP ERP-backend en Hybris Assisted Service Module in combinatie met SAP CRM of C4C (Cloud for Customer) als backend.
Vragen over SAP Hybris?
Heeft u vragen over SAP Hybris en wat wij u kunnen bieden, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Onze blogartikelen over dit onderwerp
Technology is changing the game and customers are changing the rules
The customer is in charge and is demanding a simple omni-channel experience
Transform and be agile