Nieuws

03

mrt
2017
Door SUPERP

03 mrt 2017 - SUPERP

gamification intro

Gamification workshop


Op 1 maart is de Gamification workshop gehouden voor klanten en relaties van SUPERP. Een mix van managers uit het bedrijfsleven (o.a. Engie, JDE, de Jaarbeurs, Liander, Friesland Campina), maar ook managers uit de sociale sectoren (o.a. TEAR, WUR, EO, Ziekenhuis de Gelderse Vallei) waren aanwezig. In totaal 20 deelnemers,…

Lees meer...

13

okt
2016

13 okt 2016 - Anjo Wolven

SAP S/4HANA – waar beginnen we en hoe komen we er?


Wij blikken terug op een zeer succesvolle sessie tijdens het VNSG Congres op 5 oktober. De sessie was gericht op de transitie naar SAP S/4HANA. Collega Daan Balijon nam de aanwezigen mee in een simpel raamwerk om de eerste stappen naar SAP S/4HANA dichterbij te brengen. Hieronder de link naar zijn presentatie…

Lees meer...

07

jul
2016

07 jul 2016 - Daan Balijon

SUPERP migreert naar SAP HANA als onderdeel van de S/4HANA-transitie


SUPERP heeft haar eigen ERP backend-systeem (ECC 6.0 ehp7) gemigreerd naar het nieuwe SAP HANA platform. Dit is de eerste grote stap richting SAP S/4HANA. Hierbij is succesvol gemigreerd naar een nieuwe infrastructuur, het zogenaamde ‘Business Suite on HANA’-scenario. Dit is een zeer valide eerste stap voor klantorganisaties in de…

Lees meer...

08

mei
2016
Door Nico Grims

08 mei 2016 - Nico Grims

De toegevoegde waarde van SAP Hybris


De SAP Hybris Summit die eerder dit jaar in München plaatsvond, stond in het teken van omnichannel-oplossingen en verbeterde customer experience. Dit zijn onderwerpen die steeds vaker deel uitmaken van de klantstrategie en veranderinitiatieven bij onze klanten. Het besef om processen direct via meerdere kanalen in te richten en daarmee…

Lees meer...

10

feb
2016
Door Jan Paul

10 feb 2016 - Jan Paul

SUPERP al jaren business partner NS


De Nederlandse Spoorwegen, wie kent deze organisatie niet? NS houdt zich bezig met transport en mobiliteit binnen zowel het zakelijke als het consumentensegment. De afgelopen jaren is NS druk bezig met het 'verchippen' (via de OV-chipkaart) van de kaartjes, abonnementen en services. Hierin zijn al meerdere belangrijke mijlpalen binnen planning…

Lees meer...
Top