Commercieel directeur Anjo Wolven mocht ook dit jaar de eer waarnemen. Letterlijk. Met een zwaai verdween de kerstboom door het raam, het officiële startschot voor het nieuwe werkjaar.
Iets later dan gepland
Door de sneeuw en gladheid in de eerste week van januari waren er minder collega’s op kantoor dan gebruikelijk. Maar de traditie laat zich niet tegenhouden. Ook met een kleiner publiek ging de boom de lucht in.
Waarom deze traditie?
Tradities verbinden. Het is een mooi moment om het oude jaar symbolisch af te sluiten en fris aan het nieuwe jaar te beginnen.
Kerstboom eruit, mouwen opstropen, aan de slag. Zo starten we 2026.
Op naar een mooi nieuw jaar samen!
