Blog

17

apr
2020

17 apr 2020 - Han Pieter Duyverman

Mendix modeler

Waarom juist nu Mendix?


  “Het nieuwe normaal is nog niet uitgekristalliseerd maar we moeten wel beginnen om er naartoe te bewegen”   Hoewel de volledige impact van de huidige crisis nog niet duidelijk is moeten bedrijven wel al nadenken hoe zij in gaan spelen op de nieuwe realiteit. Wat vast staat is dat…

Lees meer...

08

apr
2020
Door iamSUPERP

08 apr 2020 - iamSUPERP

luis tavares corona training

Hoe blijven onze iamSUPERP’ers bezig? #2 Luis Tavares


De impact van COVID-19 is ontzettend groot. Dit geldt ook voor onze iamSUPERP'ers die dag in dag uit hun droom proberen te verwezenlijken. Veelal gebeurt dit met goed uitgestippelde plannen. Met de huidige extremen moeten ook zij creatief zijn en zich aanpassen. Gezondheid staat voorop, dat is duidelijk. Maar welke…

Lees meer...

01

apr
2020
Door iamSUPERP

01 apr 2020 - iamSUPERP

roos zwetsloot

Hoe blijven onze iamSUPERP’ers bezig? #1 Roos Zwetsloot


De impact van COVID-19 is ontzettend groot. Dit geldt ook voor onze iamSUPERP'ers die dag in dag uit hun droom proberen te verwezenlijken. Veelal gebeurt dit met goed uitgestippelde plannen. Met de huidige extremen hebben ook zij geen rekening gehouden. Gezondheid gaat voor en het opvolgen van alle richtlijnen zodat…

Lees meer...

28

feb
2020
Door iamSUPERP

28 feb 2020 - iamSUPERP

luis tavares

Een openhartig interview met iamSUPERP’er Luis Tavares


2020 moet zijn jaar worden! iamSUPERP'er Luis Tavares heeft zijn pijlen / handschoenen gericht op een wereldtitel bij GLORY Kickboxing. FunX had een openhartig interview met hem over hoe hij in het kickboksen terecht kwam, de hoogte- en dieptepunten tot dusver en wat de plannen voor de toekomst zijn!  

Lees meer...

23

feb
2020

23 feb 2020 - Jacques Dokter

Nieuwe SAP Fiori tegels voor S/4HANA Customer Management Service processen


Met SAP S/4HANA 1709 FSP01 heeft SAP Customer Management geïntroduceerd waarin een aantal backoffice processen die voorheen in SAP CRM waren ondergebracht zijn opgenomen. Met name voor Service Management processen is dit de richting waar SAP heen gaat en waar op termijn alle service backoffice processen zullen worden ondergebracht als…

Lees meer...
Top